Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Bella & Thea Bexell - 19 maj 2014 22:16

Hej, vi har inte uppdaterat så mycket eftersom jag (Bella) har haft sjukt mycket med skolan. Jag vet inte om Thea har haft det för vi går i olika skolor. Jag har t.ex mitt franska projekt som ska in på fredag och jag har inte ens hunnit halvägs. Jag har typ femtiotusen mattepapper som ska in på torsdag, och religons prov på onsdag. Så jag måste plugga sjukt mycket, men idag fick jag reda på att jag bara fick 1 fel på 100 ords stavnings testet, YEEEY. Det var en mardröm att göra..... En sak vet jag och det är att Thea har matte och So prov under veckan och hon tillbringar varenda minut hon har över till att plugga. Så vi är ganska upptagna men vi ska ändå försöka uppdatera regelbundet. En sak som är bra när man har pluggat 24/7, är att ta en cykeltur och bara låta musiken dunka i öronen och känna vinden. När jag kom hem och min mamma förhörde mig på religonen mindes jag dubbelt så mycket efter som jag inte var lika stressad!


//Bella

Presentation

Hej, vi är systrarna Bexell och är allmänt pratglada tjejer som älskar mode, fotografering & att blogga.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards