Direktlänk till inlägg 24 maj 2014

Glass resecioner<3

Av Bella & Thea Bexell - 24 maj 2014 22:18

Hej, Idag tänkte jag skriva glass resencion med 5 glassar. Det är GBs bilder på alla glassar förutom X-pop.

X-pop

En glass med smakerna (enligt mig)
smultron/hallon (bubbelgum) Annans (Lime) Cola (Cola) och Jordgubb (?). Glassen är basserad på dessa smaker och gömda inuti varandra. Det är en väldigt god glass och smakerna går ihop. Högst upp är det en röd grej som är en sak som gör att det knastrar i munnen. Jag tycker det är en rolig ide'.

4/5 poäng


88:an Pink

Jag älskar vanliga 88:an, så jag blev väldigt lycklig när jag såg den här. Den smakar som en vanlig 88:a men med jordgubb istället för choklad. Mycket god.

5/5 poäng



Bubbelgum Calippo

Calippo i annanas och cola är också två favoriter. Jag blev jätte spänd på att testa denna glas. Men när jag smakade så smakade den inte alls gott. Det smakade tuggumi, okej den ska det men jag trodde den skulle smaka gott som X-pops bubbelgums smak. Den här var bara äcklig.

2/5


Panda Lakrits

Jag älskar lakrist glass och det var länge sen GB kom ut med någon ny lakrits glass. Så då ville jag såklart prova denna. "Skalet" är väldigt god det smakar som Triumfs Salmiaki. Inuti smakar glassen också precis som Salmiakin, och blev därför en besvikelse för att den inte smakar tillräckligt mycket lakrits för min smak.

3/5


GB sandwich Pepparkaka

Sista glassen är GB sandwich pepparkaka. Den första glassen jag smakade var GB sandwich och jag älskade den då och älskar den fortfarande. Och när ens absolut favorit glass får en ny smak vill man ju såklart testa den. Den smakar som mjukpeppar kaka och vaniljglass. Men jag måste säga att jag gillar orginalet mer. Den här kombinationen funkar inte för mig.


3/5

Det var alla glassar och Vinnaren är 88:AN PINK! stort grattis nu får alla gå och köpa den!

//Bella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella & Thea Bexell - 4 juli 2014 18:32

Hej jag vet att jag har uppdaterat dåligt! Men jag har varit på läger och inte haft något internet men nu är jag hemma igen och kan uppdatera! //Thea ...

Av Bella & Thea Bexell - 4 juni 2014 21:59

Hej, vi har upd. så dåligt de senate veckorna men det har varit så mycket de sista veckorna i sexan. Och Thea säger hela tiden att hon ska upd. men hon gör aldrig det, så det är väldigt tråkigt, För att om hon ska upd. så här trögt kommer jag nog säg...

Av Bella & Thea Bexell - 19 maj 2014 22:16

Hej, vi har inte uppdaterat så mycket eftersom jag (Bella) har haft sjukt mycket med skolan. Jag vet inte om Thea har haft det för vi går i olika skolor. Jag har t.ex. mitt franska projekt som ska in på fredag och jag har inte ens hunnit halvägs. Jag...

Av Bella & Thea Bexell - 15 maj 2014 16:53


Hej nu har vi skaffat instagram så att alla vet!❤️     //Thea ...

Av Bella & Thea Bexell - 14 maj 2014 12:46


Hej, jag är fortfarande sjuk och under dagen har jag prövat ett nytt sätt att göra maränger på de blev jättegoda så jag tänkte visa er receptet.   3 äggvitor ett halvt kryddmått ättiksprit 1 1/2 dl socker   Blanda socker, äggvitor och ätt...

Presentation

Hej, vi är systrarna Bexell och är allmänt pratglada tjejer som älskar mode, fotografering & att blogga.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards